Teeworlds Clan Forum Index

Teeworlds Clan
-Register yourself -

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

[Registration] MJB

Post new topic   Reply to topic    Teeworlds Clan Forum Index -> {N}ano {S}uper {C}up -> Registration
Previous topic :: Next topic  
Author Message
MJB
User

PostPosted: Thu 21 Oct - 13:19 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

Ich registreiere mich hiermit beim NSC.

Back to top
Visit poster’s website Skype
Publicité

PostPosted: Thu 21 Oct - 13:19 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
stckz
User

PostPosted: Fri 22 Oct - 20:05 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

xD...wieso fragezeichen [?] wenn ich fragen darf?..
Er spielt Tw 3 jahre und müsste euch bekannt sein...immer mit dem selben nick..erst letzte woche hatteb wir fw gegen euch...er cheatet nicht und flamed auch nicht...und sein skill darüber brauch ich garnicht reden...

wenn ihr ihn nicht aufnehmt,fehlt ein richtig guter spieler bei eurem tunier..das koennen euch viele bestätigen

Back to top
BraZz
User

PostPosted: Fri 22 Oct - 20:51 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

Ich bestätige das! kenne ihn seit @hmc

Back to top
nano | impakt
Administrator

PostPosted: Fri 22 Oct - 23:54 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

vielleicht war auch noch keiner von uns da, der aus dem fragezeichen einen haken macht?

Back to top
stckz
User

PostPosted: Sat 23 Oct - 02:51 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

Aber da muss doch ein admin das fragezeichen hingemacht haben?ist jetzt auch egal...

Back to top
MJB
User

PostPosted: Sat 23 Oct - 19:41 (2010)    Post subject: [Registration] MJB Reply with quote

Thx für die bestätigung !

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:27 (2018)    Post subject: [Registration] MJB

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Teeworlds Clan Forum Index -> {N}ano {S}uper {C}up -> Registration All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation