Teeworlds Clan Forum Index

Teeworlds Clan
-Register yourself -

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

[Registration] Pan!c

Post new topic   Reply to topic    Teeworlds Clan Forum Index -> {N}ano {S}uper {C}up -> Registration
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Pan!c
User

PostPosted: Mon 25 Oct - 00:07 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

I register myself for NSC tournament.

Back to top
Publicité

PostPosted: Mon 25 Oct - 00:07 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
MJB
User

PostPosted: Mon 25 Oct - 17:56 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

Wenn du angenommen wirst hoff ich dass wir gegen einander spielen Wink

Back to top
Visit poster’s website Skype
Nano | Pip
Administrator

PostPosted: Mon 25 Oct - 20:03 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

kannste mir kurz ein paar frühere namen nennen ? keine sorge steckt nix böses hinter Razz
lg pip^^

Back to top
Pan!c
User

PostPosted: Mon 25 Oct - 21:14 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

2good4you! und stuu. seit ca. einer woche spiele ich unter dem namen Pan!c.
Ich bin im Moment noch im clan shock' --> www.shock.de.cg aber hab vor nen neuen clan zu suchen evtl. myX oder cKa oder so.
Impakt kennt mich bereits denk ich mal, also hab ihn im skype.

mfg

Back to top
Nano | Pip
Administrator

PostPosted: Mon 25 Oct - 23:49 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

alles kla du bist uns nie als botter oder flamer großartig aufgefallen Wink
bist dabei, aber auch an dich den tipp, änder nicht immer deinen namen, dann hast du es in vielerlei hinsicht einfacher, wie zB hier ...

Back to top
Pan!c
User

PostPosted: Tue 26 Oct - 13:26 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

naja in ca. 1 1/2 bis 2 jahren 3 namen find ich persönlich nicht so viel aber werd mich daran halten Razz

Back to top
OxXoR
User

PostPosted: Fri 29 Oct - 18:35 (2010)    Post subject: [Registration] Pan!c Reply with quote

spiele seit 3 Jahren mit OxXoR xD
nur ab un dzu gefaked :=

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:26 (2018)    Post subject: [Registration] Pan!c

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Teeworlds Clan Forum Index -> {N}ano {S}uper {C}up -> Registration All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation